Chyba juz mnie nic nie zdziwi
Waldeusz
2006-10-12 12:13:09 UTC
Nowy odcinek Matrixa ...
Lepper Reaktywacja ??

Zacytuje Lisa ...
Co z ta POLSKA ?

No nic wracam na parkiet ....

Pozdrawiam
kendy
2006-10-12 12:15:14 UTC
a czego sie spodziewales po pisiorach...?
trzymac stolki za wszelka cene...
walesa nazywa ich popaprancami...:)

k.
otis@poczta.onet.pl
2006-10-13 16:05:21 UTC
Post by kendy
a czego sie spodziewales po pisiorach...?
trzymac stolki za wszelka cene...
To ogólniki, to samo można powiedzieć o każdym rządzie w każdym kraju,
ale nic z tego tak naprawdę nie wynika - używanie tego typu określeń ma sens
jedynie w przypadku rządów które nie mają dalszego pomysłu na rządzenie (jak
np. rząd Belki za SLD), ten rząd ma i to bardzo konkretne - np.gruntowna
zmiana polityki monetarnej w związku z mianowaniem nowego prezesa NBP czy
załatwienie raz na zawsze problemu lustracji.
Post by kendy
walesa nazywa ich popaprancami...:)
Wałęsa to bankrut polityczny który zawiódł miliony Polaków(co było widać
po przegranych wyborach prezydenckich i później gdy w sondażach nie dawano
mu więcej niż 2-3 % poparcia), człowiek ten ułaskawiał bandytów
z "Pruszkowa" bo takie miał widzimisię, podpisał w 71 roku papiery o
współpracy z SB i chciał stworzyć w latach 90-tych na bazie poradzieckich
baz wojskowych "przedsiębiorstwa" służące celom przestępczym, jest także
autorem tak "błyskotliwych" tekstów jak np. "Pan tu wszedł jak do stodoły i
ani be, ani me, ani kukuryku" - Wałęsa więc NIE JEST ŻADNYM AUTORYTETEM i
jego opinie są nic nie warte, to skompromitowany swoimi działaniami
politycznymi człowiek - skoro zatem cytujesz opinie takiego kogoś to mogę ci
jedynie współczuć wyjątkowej naiwności, na naukę i zmądrzenie nigdy jednak
nie jest za późno więc życzę gorąco poprawy i zerwanie z bezrefleksyjnym
akceptowaniem wszystkiego co powiedzą dinozaury III RP ;-)
Lukasz Wojtow
2006-10-13 18:27:52 UTC
Post by ***@poczta.onet.pl
autorem tak "błyskotliwych" tekstów jak np. "Pan tu wszedł jak do stodoły i
ani be, ani me, ani kukuryku" - Wałęsa więc NIE JEST ŻADNYM AUTORYTETEM i
No dla kaczek napewno nie bo ich wypier***lil na zbity dziob. Jednak jest
autorytetem dla calego swiata.
Camel
2006-10-13 18:57:12 UTC
Post by Lukasz Wojtow
Post by ***@poczta.onet.pl
[...]

Bo ten swiat ma drogi Kolego takie pojecie o polskich realiach jak krowa
o gwiazdach :)

Pozdrawiam
Camel
*ZBIG*
2006-10-14 06:48:18 UTC
Post by ***@poczta.onet.pl
Wałęsa więc NIE JEST ŻADNYM AUTORYTETEM
Niema chyba nie kwestionowanych autorytetów.
Dla mnie Wałęsa jest autorytetem, a historia osądzi kto ma rację.
Palm
2006-10-14 10:18:49 UTC
Użytkownik "***@poczta.onet.pl" <***@gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:egodg1$9e5
Post by ***@poczta.onet.pl
[...]
To trzeba być już chyba, przepraszam za wyrażenie Ścierwem, żeby
obrzucać błotem człowieka, dzięki któremu nie musisz stać 3 dni w
kolejkach i masz wybór co jesc!! [tak, tak, znamy juz te twoje gadki o
"języku nienawiści", którym posluguja sie przede wszystkim pisiory a
zarzucają to wszystkim w koło]
Prezydentura, prezydenturą - fakt, nie była najlepsza, ale żeby robić
z Wałęsy agenta to trzeba mieć naprawde popiep.... w głowie jak
Kaczor, który został kopnięty słusznie w stołek.

Nie odpisuj, bo dostaniesz PLONKA trollu! Uniosłem się - a o to Ci
pewnie przede wszystkim chodzilo - wiec niech ta satysfakcja wystarczy
ci zamiast belkotu.
Palm
2006-10-14 10:25:46 UTC
P.S. z typem człowieka jak ty najlepiej walczyć jego własnymi słowami

" i mimo moich kolejnych próśb nie potrafiłeś swojego stwierdzenia
udowodnić ani poprzeć
jakimikolwiek argumentami,
kłamałeś zatem niezaprzeczalnie i chciałeś w ten sposób zmanipulować
czytelników, bo
manipulacją jest fałszywe oskarżenie którego nie można w żaden sposób
udowodnić.
Spójrz zatem na siebie bo nie masz jako kłamca moralnego prawa
zarzucać tego
innym."

Jak ty albo sąd udowodnią, że Wałęsa był agentem będziemy mogli
dopiero wtedy wrocic do dyskusji.

A tak to, jak już wspominałem wcześniej - PLONK WARNING !
--
= = = = = = =
P a l m @
= = = = = = =
jimmij
2006-10-14 11:32:13 UTC
Post by Palm
Jak ty albo sąd udowodnią, że Wałęsa był agentem będziemy mogli
dopiero wtedy wrocic do dyskusji.
Nie żebym bronił "otisa", ale sprawa z Wałęsą nie jest tak oczywista
skoro nawet jego dawni koledzy przedstawiają w ten sposób sprawę:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5146871331576782926

Trudno teraz już dojść prawdy. Być może niektórzy zazdrościli mu
"kariery" i próbowali zmieszać go z błotem podrabiając różne dokumenty,
a być może coś z Wałęsą rzeczywiście było nie tak.

No w każdym razie z tego co się orientuję to sąd ostatecznie stanął po
stronie Wałęsy.
jimmij
o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 10:59:41 UTC
Post by Palm
wiadomości news:egodg1$9e5
Post by ***@poczta.onet.pl
[...]
Kolego, komuniści już pod koniec lat 70-tych zorientowali się że system
padnie ekonomicznie w ciągu 10-15 lat, L.Balcerowicz napisał nawet na ten
temat
obszerne dzieło za które zresztą wyleciał z PZPR - więc ten "wybór" nie jest
zasługa
L.Wałęsy tylko efekt trzeźwośći komunistów polskich w ocenie sytuacji,
Wałęsa
był jedynie symbolem, ikoną zmian które pozostawały pod całkowitą kontrolą
"towarzyszy" - także ROTFL ;-)) Dzięki Wałęsie mam co jeść ;-)) Hehehe...
toś mnie
rozbawił do łez.
Post by Palm
[tak, tak, znamy juz te twoje gadki o "języku nienawiści", którym
posluguja sie przede wszystkim pisiory a zarzucają to wszystkim w koło]
To co już nie można rąbeczka prawdy ujawnić ?, to że Wałęsa ułaskawiłł bossa
mafii pruszkowskiej ps."Słowika" to jest fakt a nie język nienawiści -
podobnie
jak reszta zdarzeń które podałem, zauważ że ja nie obrzucam Wałęsy
wyzwiskami
jak wielu krytyków PiS tylko mówię co zrobił i kiedy, pojęcia ci się po
prostu pomyliły i tyle.
Post by Palm
Prezydentura, prezydenturą - fakt, nie była najlepsza, ale żeby robić z
Wałęsy agenta to trzeba mieć naprawde popiep.... w głowie jak Kaczor,
który został kopnięty słusznie w stołek.
Do nauki, do książki póki nie jest za późno ;

http://www.medianet.pl/~naszapol/0519/0519rogi.php

"Z dokumentów wynika, że Lech Wałęsa został zwerbowany jako agent SB 29
grudnia 1970 roku przez starszego inspektora Wydziału II KWMO w Olsztynie
kpt. E. Graczyka. Otrzymał pseudonim "Bolek" i numer rejestracyjny GD 12535.
8 lat później młody inspektor SB M. Aftyka dokonując analizy akt Lecha
Wałęsy potwierdza w notatce służbowej fakt pozyskania agenta "Bolka" - na
zasadzie dobrowolności."
Post by Palm
Nie odpisuj, bo dostaniesz PLONKA trollu! Uniosłem się - a o to Ci pewnie
przede wszystkim chodzilo - wiec niech ta satysfakcja wystarczy ci zamiast
belkotu.
Spokojnie, nie chciałem cię zdenerwować - tak to jest gdy osoby tkwiące
niewolniczo w
okowach własnej politycznej naiwnościach dowiadują się nagle nieco więcej
niż to wynika z
oficjalnych przekazów i wykreowanej "legendy" - przychodzi rozczarowanie i
okazuje się nagle że "król jest nagi", współczuję ci ale urazić twoich
politycznych sympatii w żadnym razie nie chciałem.

W kwestii gróźb splonkowania mnie, mającego zastraszyć mnie i spowodować
nieodpowiadanie na
niesprawiedliwe zarzuty to wspaniałomyślnie wybaczam ci, zaślepienie
ideologiczne do małości zmusza niestety. Mamy zresztą wolny kraj i swobodę
podejmowania decyzji, więc jeśli chcesz koniecznie wrzucić mnie do KF to nie
obrażę się, to jest twój wolny wybór i masz do tego pełne prawo.
skippy
2006-10-12 12:17:38 UTC
Post by Waldeusz
Nowy odcinek Matrixa ...
Lepper Reaktywacja ??
Było jasne, że Lepp-Air nie pójdzie teraz na wybory.
Skamlał i tu i tu. Kto go porząda to właśnie widać.

otis@poczta.onet.pl
2006-10-13 16:18:37 UTC
Post by skippy
Post by Waldeusz
Nowy odcinek Matrixa ...
Lepper Reaktywacja ??
Było jasne, że Lepp-Air nie pójdzie teraz na wybory.
Skamlał i tu i tu. Kto go porząda to właśnie widać.
Gwarantuję ci że partia zwycięska w przedterminowych wyborach, czyli załóżmy
że PO, zrobiłaby to samo - czyli dogadałaby się z największą oprócz PiS
partią w naszym parlamencie, bez wahania poszliby z SLD lub z Lepperem aby
tylko mieć większość - nowe wybory niczego zatem nie zmienią, zamiast PiS
będzie PO i to ona dogadywałaby się z Samoobroną, zatem co za różnica kto z
tą Samoobroną rozmawia - imho lepszy PiS niż liberałowie z PO którzy przez
ostatnich 17 lat wraz z postkomunistami rozkradli majątek narodowy,
przyjrzyj się takim postaciom jak polityk PO pan Lewandowski (zamieszany w
prywatyzację huty Luchchini)czy HG Waltz (BiG i Polmos) to ci wiele wyjaśni,
ja osobiście nie chcę aby ludzie zamieszani w afery kształtowali Polską
politykę, no ale mamy wolny kraj i każdy decyduje za siebie, chcesz
aferzystów w rządzie, czy takie indywidua jak JM Rokita który wg.informacji
z tzw.szafy Lesiaka był zamieszany w inwigilację opozycji to twój wolny
wybór, dzisiaj mieliśmy kolejny dowód że politykom PO nie wolno ufać(były
prezydent Warszawy z ramienia PO pan Paweł B. jest oskarżony o przyjęcie 1
miliona zł łapówki) ;

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,wid,8550238,wiadomosc.html

No ale przecież "De gustibus non est disputandum" ;-) jak mawiali
starożytni...
skippy
2006-10-13 18:53:49 UTC
Post by ***@poczta.onet.pl
Post by skippy
Post by Waldeusz
[...]
Problem w tym, że to się nie stało o czym piszesz.
To, o czym ja piszę się stało, jakbyś nie manipulował i nie kłamał.

o***@poczta.onet.pl
2006-10-13 19:08:08 UTC
Post by skippy
Post by ***@poczta.onet.pl
Post by skippy
Post by Waldeusz
[...]
A gdzie ja ci napisałem że się stało, mówię ci tylko abyś nie idealizował PO
za wszelką cenę i spróbował sobie wyobrazić podobną sytuację z PO w roli
głównej, taki scenariusz jest prawdopodobny biorąc pod uwagę brak
porozumienia
programowego i ideologicznego między PiS i PO.
Post by skippy
To, o czym ja piszę się stało, jakbyś nie manipulował i nie kłamał.
Nie bądź śmieszny, w dyskusji sprzed 2 tygodni to ty kłamałeś, napisałeś
bowiem
iż, cytuję "PiS nie miał żadnego wpływu na gospodarkę" i mimo moich
innym.
skippy
2006-10-13 19:36:15 UTC
U?ytkownik <***@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci news:egooab$9ss$***@atlantis.news.tpi.pl...
[cut][różne brednie, kłamstwa i manipulacje oraz braki odpowiedzi na
pytania]

Kup sobie najnowszą płytę Kazika Staszewskiego z zespołem Buldog.
Jest od dwóch dni w sklepach.

Polecam utwór "IV Rozbiór Polski".

o***@poczta.onet.pl
2006-10-13 21:21:38 UTC
Post by skippy
[...]
Zaraz, zaraz czy to ten miś co śpiewał ; "Wszyscy artyści to prostytutki" ?
:-) - Kazik
to specyficzna postać, osobiście lubię bo z pewnością jest to jeden z
najbardziej kreatywnych
polskich muzyków - ale wolty światopoglądowe które uprawia zadziwiają mnie,
najpierw
"Panie Waldku pan się nie boi, dwie trzecie sejmu za panem stoi" (to do
Waldusia Pawlaka i
"Lewego Czerwcowego" czyli "Nocnej Zmiany" z 1992 a teraz zwrot o 180
stopni, są dwa wyjścia - albo kasa się skończyła i trzeba iść z "tryndem"
czyli tak modnej ostatnio antypisowskiej jechanki (zwłaszcza wśród artystów
i generalnie tzw.świecie mediów) albo Kazik nagle zmienił orientację
polityczną i z wroga SLD ("jest jedna formacja nad wyraz pasożytnicza..."
jak o niej niegdyś śpiewał) zamienił się w jej przyjaciela, albo chodzi tu o
coś w rodzaju lewacko-anarchistyczno-antyklerykalnego manifestu przeciwko
wszelkiej władzy jaka by ona nie była (czy to świeckiej czy religijnej). W
każdym razie fakt iż Kazik może wydawać płyty w tym kraju przeczy jego
majakom iż nasi "twins" chcą cenzurować i wprowadzać stan wyjątkowy :-)) jak
zdaje się dość nieudolnie próbuje wyartykułować swoją melorecytacją.

Jak to śpiewał niegdyś Kazik ażeby mieć na lepsze fajki i lepsze wódki
trzeba się troszkę połajdaczyć :-)) ;

"Wszyscy artyści, to prostytutki
W oparach lepszych fajek, w oparach wódki
A jedne są lepsze, a drugie są gorsze
A gorsze są tańsze, a lepsze są droższe"
skippy
2006-10-13 21:51:45 UTC
Post by o***@poczta.onet.pl
"Panie Waldku pan się nie boi, dwie trzecie sejmu za panem stoi" (to do
Waldusia Pawlaka i
To z tego pajacyka kpina była, manipulatorze.
Post by o***@poczta.onet.pl
w tym kraju
Znowu piszesz "w tym kraju"...
Tak to traktujecie; wielu z was...
Ponieważ dla mnie jest to mój kraj - pozdrawiam Cię, starszy bracie.

Pozdrawiam też waszych kolegów, fajne towarzycho, gratulacje:

Tego, który jest częstym gościem Łukaszenki i którego partię
założyło podobno SB i WSI (KŁAMSTWO??? CZYJE???).

Tego, którego ojciec się bratał z Wojciechem.
Rusofila.

Wiem, wiem, Platforma gdyby miała dzieci, to miałyby wąsy na uszach.
Ponieważ to pewnik i ty tak uznałeś, to jest gorsze niż ww. real.

o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 10:39:48 UTC
Post by skippy
Post by o***@poczta.onet.pl
"Panie Waldku pan się nie boi, dwie trzecie sejmu za panem stoi" (to do
Waldusia Pawlaka i
To z tego pajacyka kpina była, manipulatorze.
A co ten pajacyk zrobił i kogo reprezentował ? Wykonaj sobie takie małe
myślowe fiku-miku i postaraj się znaleźć odpowiedź na to zdaje się proste
pytanie.
Post by skippy
Post by o***@poczta.onet.pl
w tym kraju
Znowu piszesz "w tym kraju"...
Tak to traktujecie; wielu z was...
Ponieważ dla mnie jest to mój kraj - pozdrawiam Cię, starszy bracie.
Ale rzeźbisz, sformułowanie "w tym kraju" w kontekście zdania które łaskaw
byłeś rozczłonkować i wyrwać z kontekstu to co ci wygodne , znaczy tylko i
wyłącznie odniesienie się do miejsca w którym Kazik wydaje płyty (wydaje je
także
w Brazylii i na całym świecie ale procentowo tutaj najwięcej) - ja nie
napisałem "w naszym
kraju" ani "w Polsce" bo wtedy zmanipulowałbym używając tzw.społecznego
dowodu
słuszności, także "w tym kraju" znaczy "tutaj" bez żadnych sugestii do
jakiejś większości jak mi
nieudolnie insynuujesz.
Może to twoi koledzy, bo napewno nie moi - przypominam ci również iż
alianci w czasie II Wojny Światowej też musieli się zadawać z tym sk...synem
Stalinem aby pokonać jeszcze większego sk...syna Hitlera, więc możesz to
traktować
jako pewnego rodzaju analogię (chociaż nie do końca uprawnioną).
Post by skippy
Tego, który jest częstym gościem Łukaszenki i którego partię
założyło podobno SB i WSI (KŁAMSTWO??? CZYJE???).
PODOBNO kwiatki rosną bo wrozki sie nimi zajmuja. Ale z faktu rosnięcia
kwiatkow nie wynika, ze wrozki istnieja. A za jakość koalicjanta PiS
podziękuj
Platformie Obywatelskiej i Schetynie - bo to oni doprowadzili do tej
zadziwiającej sytuacji,
wklejam tutaj krótki a jakże znamienny tekst ;

http://media.wp.pl/kat,38200,wid,8097984,wiadomosc.html?P%5Bpage%&ticaid=127fc

"Wiele wskazuje, że wśród poturbowanych przez Schetynę jest koalicja POPiS.
To on należał do najbardziej zdecydowanych przeciwników jej zawarcia. I to
on bodaj najbardziej chciał dla PO wpływów resortach siłowych. Bo sekretarz
generalny PO broni III RP z niemniejszą zawziętością, co Richelieu
francuskiego absolutyzmu. Po co? "Idee obliczone na efekty" - tak swą
"misję" opisuje firma Kaliny Rowińskiej-Schetyny. To zdanie mogłoby być
motto politycznym jej męża. Idee głoszone w kampanii wyborczej po to, by
osiągnąć wymierny efekt. Władzę, wpływy i pieniądze. W tym świecie
sekretarze generalny Platformy czuje się jak ryba w wodzie. - To
Tomaszewski-bis - mówi polityk PO, przypominając postać awuesowskiego
wicepremiera, zdaniem wielu, złego ducha tego ugrupowania."

Osobiście jestem skłonny uznać iż to nie sprzeciw PO jako całości (bo wszak
jest tam wciąż grono rozsądnych ludzi) doprowadził do niepowstania koalicji
POPiS i zmuszenia PiS do aliansu z Samoobroną, tylko chorobliwe ambicje
niektórych żądnych pełnej władzy za wszelką cenę liderów PO takich jak
Schetyna, Tusk a w szczególności Rokita - tak o to z powodu bezsensownych
ludzkich zachcianek i nieustępliwości dochodzi do rujnowania możliwych do
osiągnięcia politycznych kompromisów.
Post by skippy
Tego, którego ojciec się bratał z Wojciechem.
Rusofila.
Piłsudski był socjalistą i członkiem PPS (Polska Partia Socjalistyczna),
kilka
ładnych lat był na zesłaniu w Rosji - czy z tego cokolwiek wynika ? - nie,
bo
uczynił Polskę niepodległym krajem - zatem drobne epizody w życiorysie
nie mogą być podstawą do tak kategorycznych stwierdzeń. Lub inny przykład -
L.Balcerowicz był członkiem PZPR od 1969 do 1981 roku i pisał naukowe
egzegezy o wyższości ekonomii marksistowskiej nad kapitalistyczną, czy to
znaczy
że jest nic niewart ? - oczywiście że nie. Przemyśl to sobie bo przyklejasz
ludziom
łatki które nijak nie mają się do całokształtu ich dokonań.
Post by skippy
Wiem, wiem, Platforma gdyby miała dzieci, to miałyby wąsy na uszach.
Ponieważ to pewnik i ty tak uznałeś, to jest gorsze niż ww. real.
Mówię tylko iż z politycznego punktu widzenia mielibyśmy praktycznie to
samo,
PO załóżmy wygrywa i to ona musi szukać za wszelką cenę koalicjanta który
zapewni jej większość, jeżeli chcesz mi powiedzieć że nie dogadywałaby się z
SLD i
Samoobroną to z niby z kim ? Z PiS, po tym wszystkim co się stało ? - ROTFL
;-)

A to że taki układ PO-SLD lub Samoobroną byłby katastrofą wynika z historii
tych
ugrupowań i dokonań jej polityków (zwłaszcza PO i SLD), jeżeli coś przez 17
lat nie działało
dobrze to nagle zacznie działać - logiczne rozumowanie i ekstrapolowanie się
kłania, ale na
ten temat rozpisywać się już nie będę aby nie narażać się na oskarżenia o
"słowotok".
skippy
2006-10-14 10:42:08 UTC
Post by o***@poczta.onet.pl
Post by skippy
Post by o***@poczta.onet.pl
[...]
Przecież piszemy o Kaziku manipulatorze w tym miejscu.
A ty przekręcasz jak zwykle i brniesz bredząc w innym kierunku.

o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 11:11:47 UTC
Post by skippy
Post by o***@poczta.onet.pl
Post by skippy
Post by o***@poczta.onet.pl
[...]
To ty przekręcasz, odnosisz się do jednego a teraz piszesz o drugim,
nieważne - ważne że mówiliśmy o Kaziku i o jego piosence w której
naśmiewał się z Pawlaka, komunistów i "nocnej zmiany" - czy teraz
już ustaliliśmy o czym rozmawialiśmy czy nadal będziesz dzielić włos
na czworo ?
skippy
2006-10-14 10:42:59 UTC
Post by o***@poczta.onet.pl
Post by skippy
Znowu piszesz "w tym kraju"...
Tak to traktujecie; wielu z was...
Ponieważ dla mnie jest to mój kraj - pozdrawiam Cię, starszy bracie.
Ale rzeźbisz, sformułowanie "w tym kraju" w kontekście zdania które łaskaw
Napisałeś tak nie pierwszy raz, starszy bracie.
Ja tak nigdy nie mówię, nawet poza kontekstem.
o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 11:15:23 UTC
Post by skippy
Post by o***@poczta.onet.pl
Post by skippy
[...]
Znowu wyrywasz z kontekstu łamiąc sens mojego zdania, powtarzam ci że
sformułowanie "w tym kraju" nie jest w żadnym razie nieuprawnioną sugestią z
użyciem społecznego dowodu słuszności - ty wielokrotnie tej manipulacji
używałeś
sugerując określone nastawienie większości do rządów PiS, nie zamierzam ci
jednak
teraz tego wywlekać i grzebać w postach bo i po co.
skippy
2006-10-14 11:45:58 UTC
...sformułowanie "w tym kraju" nie jest w żadnym razie nieuprawnioną
sugestią z
użyciem społecznego dowodu słuszności..
Doskonale świadczy o intencji mówiącego i jego stosunku do naszego kraju.
Nie zalewaj tego potokiem słów, tylko tak nie mów.
A jak masz mówić, to głupio tego nie broń.
o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 12:21:37 UTC
Post by skippy
[...]
O niczym to nie świadczy, co najwyżej o twojej bujnej wyobraźni - jest
po prostu doprecyzowaniem miejsca o którym mówimy, sformułowanie NIE
WARTOŚCIUJE miejsca o którym mówimy np.przymiotnikami typu "nieszczęsnym",
"przeklętym" itp a zatem jest neutralne i nie manipuluje społecznym dowodem
słuszności
bo nie sugeruje opinni rzekomej większości w stosunku do twórczości Kazika.

Myślę że masz pewne problemy ze zrozumieniem tego co piszę, poprzednio
upierałeś się że
WIG20 nie jest na "szczytach" myląc najwyraźniej pojęcie "szczyty" z "rekord
wszechczasów",
teraz imho jest podobnie mylisz klasyfikację pewnego sformułowania z innym
do którego nieudolnie chcesz je podciągnąć, przeczytaj sobie zatem definicję
tzw.społecznego dowodu słuszności bo zdaje się że nie rozumiemy się.

Ponadto nie pisz nieudolnie insynuując iż określenie "tym kraju" świadczy o
jakimś negatywnym
stosunku do kraju w którym żyjemy bo określenie to nie zawiera
wartościujących go przymiotników, a więc nie masz podstaw do twoich
stwierdzeń i po prostu naciągasz uciekając od meritum dyskusji.
skippy
2006-10-14 12:36:29 UTC
Post by o***@poczta.onet.pl
[...]
Mylisz się.
Mało wiesz o naszym kraju (a szkoda), zapewniam.
Albo przed innymi czytającymi rżniesz głupa.

Użyłeś tego sformułowania nie raz; w różnych kontekstach.

Świadczy to o tym że jesteś politrukiem i będziesz to wszystko
klepał do śmierci razem z wiatrem, albo że należysz do bezczelnej
polonofobicznej podgrupy; odłamu na który jestem uczulony gdy
bezczelnie mówi takie rzeczy w twarz..

Każda z tych opcji cię skreśla.

Pozdrów Buraka i stryja Ludwika.

Adios
o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 13:02:22 UTC
Post by skippy
Post by o***@poczta.onet.pl
[...]
Ile razy mam powtarzać i tłumaczyć co to jest społeczny dowód słuszności ?
Przeczytaj sobie DEFINICJĘ społecznego dowodu słuszności ;

http://pl.wikipedia.org/wiki/Spo%C5%82eczny_dow%C3%B3d_s%C5%82uszno%C5%9Bci

Tu masz odnościki z google ;

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=spo%C5%82eczny+dow%C3%B3d+s%C5%82uszno%C5%9Bci&lr=

Jeżeli piszesz więc "naszym kraju", bo tak w istocie napisałeś to
manipulujesz społecznym dowodem
słuszności, bo sugerujesz wyrazem "naszym" powszechność i masowość i
przełożenie twoich
prywatnych ocen na ogół społeczeństwa, nie masz do tego żadnego prawa bo nie
znasz opinni większości ! Zatem manipulujesz, ja używając określenia "tym
kraju" nie odwołuję się do większości (czyli nie manipuluję społecznym
dowodem słuszności) bo słowo "tym" precyzuje a nie określa, nie odwołuje się
do większości ani tym bardziej nie wartościuje pojęcia "kraj" - wyjaśniłem
ci łopatologicznie na czym polega manipulcja w twoim wykonaniu więc nie
zaprzeczaj po raz kolejny bo ośmieszasz się.
Post by skippy
Albo przed innymi czytającymi rżniesz głupa.
Ty "rżniesz głupa" bo notorycznie manipulujesz co wykazałem ci na górze, nie
odpowiadasz
na pytania (bo nie odpowiedziałeś dlaczego jak kłamliwie napisałeś "PiS nie
miał żadnego wpływu na
gospodarkę"), i nie rozumiesz iż o negatywnym zabarwieniu sformułowania
decyduje np.wartościujący przymiotnik - czyli np.określenie "tym kraju" jest
neutralne a określenie "tym nieszczęsnym kraju" jest nacechowane negatywnie
bo zawiera wartościujący przymiotnik "nieszczęsny" - albo więc wogóle nie
rozumiesz co się do ciebie pisze lub jesteś po prostu funkcjonalnym
analfabetą.
Post by skippy
Użyłeś tego sformułowania nie raz; w różnych kontekstach.
Wyjaśniłem ci iż takie sformułowanie nie zawierające wartościującego
przymiotnika jest neutralne i nie jest negatywnie nacechowane w związku z
tym więc po raz kolejny zarzuty bez sensu, nie masz argumentów to czepiasz
się słówek ( zupełnie zresztą niesłusznie).
Post by skippy
[...]
Znowu prezentujesz to co potrafisz najlepiej czyli osrywanie dyskutanta, tak
jest zawsze gdy pojawia się bezsilność i brak argumentów, cechuje cię
niestety nieprzyjmowanie do wiadomości oczywistych i jednoznacznych faktów,
zamykanie się na tak skrzętnie ukrywaną prawdę o wielu politykach PO i
ich przeszłości, naiwna wiara w medialne przekazy i niezrozumienie
podstawowych pojęć oraz wniosków wynikających z naszej historii - masz
również silne tendencje do ulegania emocjom w sytuacji gdy dyskusja idzie
nie po twojej myśli lub brak ci pomysłu na merytoryczną odpowiedź.
Post by skippy
Każda z tych opcji cię skreśla.
W twojego "teatrzyku wyobraźni" rzeczywiście tak, cieszę się że nie muszę w
nim grać.
Post by skippy
Pozdrów Buraka i stryja Ludwika.
Pozdrów "płemieła z Kłakowa" i niedoszłego prezydenta Tuska, co to już jedną
nóżką był
w pałacu ale spartaczył wszystko co było do spartaczenia.
skippy
2006-10-14 10:46:28 UTC
Post by o***@poczta.onet.pl
Post by skippy
[...]
podziękuj ... PO
Własnie taka jest twoja mądra zmanipulowana odpowiedź.
Kretyńska wręcz.
Jak nie ma argumentu, to pieprzenie o kwiatkach i o PO
Cel nie uświęca środków.
Pozdrów waszego kumpla Buraka.

Tak samo odpowiedziałeś o Warszawie, czyli nijak.
Tam miałeś negatywną listę (bezsens) o którą się dopraszałeś.
Twój argument że ja nie jestem z Warszawy.
Otóż jestem krawaciarzem, laczku.
o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 12:04:57 UTC
Post by skippy
Post by o***@poczta.onet.pl
Post by skippy
[...]
Wybacz misiu, ale ja też mogę napisać iż PO PODOBNO powstało za pieniądze
niemieckiego wywiadu a SLD PODOBNO za pieniądze KGB (chociaż w tym akurat
przypadku jest to niemalże pewne, patrz afera tzw.pożyczki moskiewskiej) ale
to do niczego nie prowadzi, te partie są i na Polskiej scenie politycznej
działają, jeżeli ostatnio okazało się iż PODOBNO Rokita wiedział o
inwigilacji prawicy czy wręcz nią sterował to czy byłby to argument za
niezawieraniem koalicji z PO, gdyby istniała realna szansa na jej utworzenie
? Nie, co najwyżej Rokita nie zostałby premierem tylko ministrem czegoś
tam - i stąd moja prześmiewcza odpowiedź bo takie gdybanie jest dziwaczne,
wszystkie partie powstały za czyjeś pieniądze i z inspiracji kogoś, więc co
zrobić ? Może "zresetować" cały system polityczny i zacząć od nowa ? Nie
żądaj rzeczy niemożliwych.
Post by skippy
Jak nie ma argumentu, to pieprzenie o kwiatkach i o PO
Cel nie uświęca środków.
Akapit wyżej wyjaśniam po co użyłem skrótu myślowego "o kwiatkach i
wróżkach",
niestety w pewnych sytuacjach cel uświęca środki - gdyby tak nie było
alianci nie dogadaliby się
ze Stalinem a Niemcy doszliby do Mandżurii wygrywając II Wojnę Światową,
byłaby tu teraz Rzeczpospolita Szwabska a my rozmawialibyśmy po niemiecku,
albo wogóle by nas nie było bo Niemcy w ramach planu "Generalplan Ost"
zamierzali wymordować 50 mln słowian (czyli wszystkich którzy akurat w
tamtym momencie w europie środkowo-wschodniej się znajdowali).

Także imho jesteś w ogromnym błędzie lub nie znasz historii i/lub nie
potrafisz wyciągać z niej
wniosków, cel może w specyficznych okolicznościach geopolitycznych uświęcać
środki - taką
właśnie specyficzną sytuację geopolityczną właśnie mamy - albo odstawimy
wreszcie postkomunę od koryta, przeprowadzimy lustrację i zreorientujemy
naszą politykę zagraniczną wyrywając się raz na zawsze spod sowieckich
wpływów (to wszystko staje się powoli faktem), albo znowu popadniemy na
długo w podległość polityczno gospodarczą wobez naszych wrogów wewnętrznych
i zewnętrznych.
Post by skippy
Pozdrów waszego kumpla Buraka.
Tak samo odpowiedziałeś o Warszawie, czyli nijak.
Kłamałeś pisząc iż "PiS nie miał żadnego wpływu na gospodarkę" więc to twoje
odpowiedzi
są nijakie, bo nie potrafiłeś tego uzasadnić w żaden sposób - o Warszawie to
podam ci przykład
inwestycji tylko z JEDNEGO kierunku , zachodniego, obrębie tzw.Trasy
Poznańskiej - w ciągu 4 lat rządów PiS wykonano 20 km drogi Warszawa-Ożarów,
w tym 7 km kanalizacji metodą odwiertu, Supermarket "Tesco" + nowa zajezdnia
autobusowa (także 3 nowe linie w tym kierunku), Supermarket "Selgros",
Yamaha Centrum(wł.Mitsui Motor Co.), główna siedziba Audi i Porsche Centrum
Warszawa (budowane przez Skanska a nie komuchowe MPRD), rozstrzygnięto
przetarg na zagospodarowanie fortu Chrzanów i buduje się na nim teraz
osiedle mieszkaniowe ze wszystkimi możliwymi mediami, ilości hurtowni,
betoniarni itp inwestycji prywatnych (chociażby luksusowy Hotel Mazurkas
Travel i hotel o zwykłym standardzie REST to nawet nie liczę, są już gotowe
plany i wykupione działki na węzeł drogowy w Konotopie i obwodnicę Warszawy
na tym kierunku oraz na trasę przelotową Bemowo-Włochy poprzez przedłużenie
ul.Lazurowej do ul.Mikowej - to jest tylko JEDNA ULICA, mogę zatem podawać
ci takie przykłady po kolei aż wreszcie coś do ciebie dotrze, wsiądź sobie w
samochód i pojedź w kierunku Ożarowa to zobaczysz na własne oczy i
przestaniesz wreszcie kłamliwie bredzić że PiS nie sprawdza się jako
gospodarz Warszawy.
Post by skippy
Tam miałeś negatywną listę (bezsens) o którą się dopraszałeś.
Tak, pseudolistę która wymieniała jedynie niektóre niedociągnięcia pomijając
liczne dokonania,
tak jest zawsze najwygodniej - przemilczeć sprawy istotne i skupić się na
detalach, typowe manipulowanie i ukierunkowywanie na z góry przyjęte
wnioski.
Zresztą jeden z punktów twojej "listy zarzutów" jest już nieaktualny ;

http://www.um.warszawa.pl/v_syrenka/new/?dzial=aktualnosci&ak_id=8983&kat=3
Post by skippy
Twój argument że ja nie jestem z Warszawy.
Otóż jestem krawaciarzem, laczku.
Tak cię to ubodło ? Wybacz, nie napisałem tego aby ci dopiec tylko dlatego
że uważam że trzeba być ślepym lub właśnie nie być z Warszawy aby nie
dostrzec pozytywnego wpływu rządów PiS na stolicę, jest mnóstwo z
powodzeniem zrealizowanych i realizowanych inwestycji, przykłady tylko z
jednej ulicy podawałem, nie było także ŻADNEJ afery z przetargami tak jak
zmontowana przez działaczy PO "afera mostowa" czy "układ warszawski" na
których Warszawa straciła ok.500 mln złotych.
skippy
2006-10-14 12:13:57 UTC
Post by o***@poczta.onet.pl
Post by skippy
Post by o***@poczta.onet.pl
Post by skippy
[...]
Dobrze to ja napiszę wprost, że tak mówił jeden z Kaczyńskich.
Albo kłamał, albo mu to nie przeszkadza.
o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 12:35:09 UTC
Post by skippy
Post by o***@poczta.onet.pl
Wybacz misiu, ale ja też mogę napisać iż PO PODOBNO powstało za pieniądze
Dobrze to ja napiszę wprost, że tak mówił jeden z Kaczyńskich.
Albo kłamał, albo mu to nie przeszkadza.
A może przeszkadza ale jednak w obecnej rzeczywistości politycznej musi to
zaakceptować
bo po prostu nie ma innego wyjścia ? A może jest zupełnie inaczej i jest to
nieprawda ?
PODOBNO o niczym nie świadczy, dopóki Samoobronie nie zostaną udowodnione
tego typu
związki to jest tylko i wyłącznie gdybanie, sam pisałeś zresztą iż
obowiązuje zasada domniemania
niewinności a zatem trzymaj się tego i nie stosuj "moralności kalego" w
ocenie bieżących wydarzeń.
Lukasz Wojtow
2006-10-14 12:21:12 UTC
<***@poczta.onet.pl> wrote in message news:egqk02$u7$***@nemesis.news.tpi.pl...
Sluchaj gosciu, nikt przy zdrowych zmyslach nie wychwala PO pod niebiosa,
wiec zamiast szukac hakow na innych popatrzcie jaki macie burdelik w tym
swoim pisie. Najpierw dziadek z wermachtu, potem przyjecie kurskiego
spowrotem - ja wtedy juz niemialem watpliwosci, ze pis to takie same scierwa
jak pozostale. Rok pozniej mozna wymienic kilka klamstw i matactw pisu i
jakakolwiek proba obrony tego syfu powoduje, ze sie osmieszasz. Moze zamiast
udawac, ze sie nic nie stalo wezcie przeproscie za kilka rzeczy, wyrzuccie
kilku baranow i zacznijcie byc normalnym 'prawem i sprawiedliwoscia' a nie w
wersji z prlu.
Lw

ps. Ile placa za posta? Nie wierze, ze ktos to robi z wlasnej woli za
frajer.
o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 13:48:27 UTC
Post by Lukasz Wojtow
Sluchaj gosciu, nikt przy zdrowych zmyslach nie wychwala PO pod niebiosa,
wiec zamiast szukac hakow na innych popatrzcie jaki macie burdelik w tym
swoim pisie.
To nie jest mój PiS, ale wedle wszelkich znaków na niebie i ziemi burdelu
nie ma,
burdel w państwie tworzy obecnie Tusk i Rokita bo idą wybory samorządowe i
chcą uchodzić za "kontestatorów" względnie "bojowników o wolność i
demokrację" w oczach potencjalnych wyborców, czekam tylko aż pewnego dnia
wpadną z kamerą z
TVN na cmentarz Powązkowski w Warszawie i z przerażeniem w oczach Tusk
obwieści
całej Polsce ; "PiS obcina fundusze na cmentarze !!" podchwyci to Rokita ; "
a więc nie dba o naszych drogich zmarłych !!!" , usłyszy to Schetyna ;
"uderza to w producentów zniczy, bo brzydsze cmentarze to mniej ludzi na
nich i mniej zapalanych lampek, a więc to cios dla naszej gospodarki !!!"
czy coś w równie absurdalnym stylu byle by stworzyć newsa którego możnaby
politycznie wykorzystać.

Post by Lukasz Wojtow
spowrotem - ja wtedy juz niemialem watpliwosci, ze pis to takie same
scierwa jak pozostale.
Dziadek w Wehrmachcie to była prawda, kłamał natomiast polityk PO pan
Protasiewicz bo kłamliwie stwierdził iż dziadzio całą wojnę spędził w obozie
koncentracyjnym Neugename, czy PO wywaliła Protasiewicza z partii za te
kłamstwa ? - nie, a czy PO wywaliła Rokitę z partii dwa dni temu gdy w
światle dokumentów z "szafy płk.Lesiaka" mógł byłć zamieszany w inwigilację
opozycji latach 90-tych ? - oczywiście że nie, widać logika jest taka iż
wywalani z partii mogą być jedynie nasi polityczni wrogowie, ale nie
członkowie PO.
Post by Lukasz Wojtow
Rok pozniej mozna wymienic kilka klamstw i matactw pisu i jakakolwiek proba
obrony tego syfu powoduje, ze sie osmieszasz.
Sam się ośmieszasz powtarzając jak mantrę "zarzuty" których nie ma, PiS
dotrzymuje obietnic wyborczych i spełnił ich najwięcej od wszystkich ekip
rządzących w Polsce przez
ostatnie 17 lat, nie ma żadnej afery korupcyjnej, gospodarczej i związków
polityków PiS ze światem przestępczym - za to wszystkie te elementy
występują w stosunku do posłów PO i SLD (zarzuty prokuratorskie i
postępowania sądowe) widać więc kto tu tak naprawdę trzęsie tyłkiem w obawie
przed ujawnieniem swoich przestępczych poczynań i osądzeniem.
Post by Lukasz Wojtow
Moze zamiast udawac, ze sie nic nie stalo wezcie przeproscie za kilka
rzeczy, wyrzuccie kilku baranow i zacznijcie byc normalnym 'prawem i
sprawiedliwoscia' a nie w wersji z prlu.
"My" ? - ja nie należę do PiS więc zgłoś się do kogoś bardziej kompetentnego
z twoimi
pretensjami, przeprosiny zresztą były jakbyś nie wiedział - premier
przeprosił tych którzy odnieśli
moralny uszczerbek za "nieetyczność" i to wyczerpuje temat, do żadnej
korupcji nie doszło i prokuratura w tej sprawie nie prowadzi żadnego
postępowania . Identyczną "korupcję" uprawiali Tusk i Rokita w rozmowach
koalicyjnych z PiS i jakoś nikt nie żąda ich wyrzucenia z PO, ach
zapomniałem tego nikt nie nagrał i nie pokazał w telewizji, co za
niedopatrzenie - przecież standartem demokracji jest obowiązkowe nagrywanie
się, śledzenie i podsłuchiwanie a później urządzanie wielkiego show dla ludu
p.t. "ciemne sprawki PiS" :-)
Post by Lukasz Wojtow
ps. Ile placa za posta? Nie wierze, ze ktos to robi z wlasnej woli za
frajer.
Znowu tworzymy teoryjki spiskowe ? To że ty jesteś do tego stopnia
zdemoralizowany że uważasz iż
wszystko na tym świecie robi się za pieniądze nie oznacza jeszcze że inni
także popadli w podobną degrengoladę.
skippy
2006-10-14 09:06:23 UTC
Wyrazy szacunku dla piekarza z Legnicy.
Współczucia nie, bo pewnie się napasł pluszakami,
które teraz straci za czasów PZPR, LSD i PO.

Współczucie dla biednych z Legnicy, bo dla nich
to realny cios w apteczkę i lodówkę.
Ale to pewnie spieprzaj-dziady.
totus
2006-10-14 10:54:21 UTC
Post by skippy
[...]
Eeeeee, teraz przegiąłeś. Urząd skarbowy wykonuje prawo, które uchwalił sejm
nie tej kadencji. Rozumiem emocje, ale dobrze jest czasami pomyśleć. Ludzie
głupio podchodzą do wyborów, wybierają baranów, ci uchwalają gnioty prawne.
Potem wszyscy udają zdziwienie, jakby to prawo spadło z Księżyca. Ten sejm
dla gospodarki nie zrobił nic złego. Po prostu nic nie zrobił. Do tej pory
nie uchwalił, żadnego prawa, które by miały jakieś realne skutki
gospodarcze.
skippy
2006-10-14 11:01:33 UTC
Post by totus
Post by skippy
[...]
Tak. Masz rację.
Istotny jest inny kontekst.

Zapowiedział egzekwowanie podatku od buraczanych weksli.

Jak myslisz, bedzie to kontynuował?

:)))
totus
2006-10-14 18:37:10 UTC
Post by skippy
Zapowiedział egzekwowanie podatku od buraczanych weksli.
Jak myslisz, bedzie to kontynuował?
:)))
Uważam, że wychodzenie posłów z jednego klubu i przechodzenie do drugiego to
wypaczanie wyniku wyborów. Według obowiązującej ordynacji głosujemy na
partie. Jeżeli jakiemuś posłowi, po wyborach, zmienił się światopogląd to
powinien złożyć mandat. Podobnie jak zdażyło się, przypadkowo, z obecnym
prezesem NFZ. Złożył mandat, bo musiał, i na jego miejsce wszedł następny z
listy PO. Weksle zaś to ułomne łatanie ordynacji. Myślę, że PiS zrobi
wszystko co możliwe by realizować swój program, bo takie jest założenie
każdej partii. Nie ma się temu co dziwić.
marfi
2006-10-14 18:57:58 UTC
totus wrote:
Z obserwacji rzeczywistości, wynika, że bycie posłem polega na wyrażaniu
opinii lidera partii i *godne* oczekiwanie w kolejce do kasy...
Najważniejsze jest "nie pozwolić się odkleić od stołka" - amen.
marfi
skippy
2006-10-14 09:07:22 UTC
Wyrazy szacunku dla Rulewskiego, który przypomniał
sobie dawne czasy.

Modlitwa za zdrowie jego zony, która poznała nowe czasy.
skippy
2006-10-14 09:08:44 UTC
Jednak z podatkami idzie na lepsze, przepraszam za złośliwości.

Jednym kiwnięciem palca można zapomnieć o podatku
od "buraczanych" weksli.

Pozdrowienia dla przyjaciela Buraka.
Palm
2006-10-14 10:21:20 UTC
Post by ***@poczta.onet.pl
ja osobiście nie chcę aby ludzie zamieszani w afery kształtowali Polską
politykę, no ale mamy wolny kraj i każdy decyduje za siebie, chcesz
aferzystów w rządzie
To zdanie nie wymaga komentarza i oddaje dużo prawdy.

ROTFL !
skippy
2006-10-14 10:33:58 UTC
Post by Palm
wiadomości
Post by ***@poczta.onet.pl
[...]
Z mojej strony przekaż otis pozdrowienia waszemu wspólnikowi
Burakowi, a ten niech pocałuje Łukaszenkę w plecy gdy znowu
go pojedzie odwiedzić.
Waldeusz
2006-10-14 17:36:22 UTC
Post by ***@poczta.onet.pl
[...]
Otis - wyrazy szacunku
Nie sadzilem ze moj watek wywola taka burze na NTG ;)
w sumie istota mojego postu (emocjonalnego) mial byc powrot Leppera
po wczesniejszych oswiadczeniach - ze nigdy wiecej
w tym wypadku niestety Kaczka stracila dziob ....
- no ale moze lepiej stracic dziob niz kuper ?

Jestem (z musu) apolityczny ;) ale swoje zdanie mam,
i jak widze a bardziej slysze tych wszystkich
politykierow-karierowiczow chorych na wladze
(rowniez z PO) to mam poprostu odruch wymiotny.

Tesknie za mezem stanu - chocby "ikona",
na ktorego chcialbym zaglosowac,
kogos w miare naturalnego/wiarygodnego
(takim wydawal sie byc Kaziu Marcinkiewicz vel. Marionetka)
nie umoczonego bezposrednio w szambie
choc tutaj smrodu chyba nie sposob uniknac ......

Widze tylko jeden plus obecnej zadymy politycznej
tj. wyciagniecie na swiatlo wielu spraw,
o ktorych jeszcze dlugo nikt by nie slyszal
Ile z nich okaze sie politycznym blefem czy brudna prowokacja - zobaczymy
ale z pewnoscia czesc osob zostanie slusznie skompromitowana (oby)
i mam nadzieje odsunieta od wladzy przez _madra_ czesc spoleczenstwa
ktorej nie obojetne sa losy POLSKI.
Czy ich miejsce zajma kolejni nieudacznicy i aferzysci ?
..... pytanie chyba retoryczne, ale to sie chyba musi kiedys skonczyc
czego sobie i wam wszystkim zycze - EOT

Pozdrawiam
o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 20:28:27 UTC
Post by Waldeusz
Post by ***@poczta.onet.pl
[...]
Nareszcie jakiś głos rozsądku i obiektywizmu, ponieważ jest weekend to
wszystkim amatorom marketingu politycznego i socjotechniki dedykuję jakże
wesoły filmik z udziałem naszych milusińskich z PO (nie piję do ciebie
Waldeusz tym linkiem ot filmik jakich wiele, ale imho celnie oddaje istotę
ostatnich 12 miesięcznych sporów w polityce) ;

http://video.google.com/videoplay?docid=593381029416247242&q=przed+i+po

Aha, nowa stacja telewizyjna już nadaje ;

Lukasz Wojtow
2006-10-14 21:07:08 UTC
Post by o***@poczta.onet.pl
Aha, nowa stacja telewizyjna już nadaje ;
http://img204.imageshack.us/img204/153/wsi24me3.jpg
No jasne... kazdy kto ma czelnosc krytykowac pisiorow to komuch z ukladu
albo lumpoliberalny wyksztalciuch...
LOL...
otis@poczta.onet.pl
2006-10-14 21:43:38 UTC
Post by Lukasz Wojtow
Post by o***@poczta.onet.pl
[...]
Obrazek dotyczył sprawy zatrudniania przez tę stację ludzi podejrzanych
o współpracę z WSI, dodam iż współpracę polegającą na nielegalnym wpływie na
świat mediów przez agentów wywiadu (ustawowy zakaz od 1996 roku) - nic nie
mówiłem o żadnych "lumpenliberałach" i "komuchach" jak nieudolnie
sugerujesz - jeżeli już mamy mówić o strukturze przeciwników PiS to weź pod
uwagę fakt iż wg.badań 60 % widzów TVN i Polsatu (stacje z uwagi na
powiązania kapitałowe i pokrewieństwo ideologiczne, promujące Platformę
Obywatelską oraz w mniejszym stopniu tzw.lewicę) to ludzie z wykształceniem
podstawowym także ich też trzeba wziąć pod uwagę, inaczej mówiąc to ci co
uwierzą we wszystko co się im pokaże - gdyby na przykład w wiadomościach
wieczornych TVN puszczono fragment filmu "Dzień Niepodległości" z
komentarzem jakiegoś przestraszonego reportera iż właśnie na ziemi
wylądowali marsjanie to ludzie ci uwierzyliby w to "bo tak pokazali w
telewizji".
skippy
2006-10-14 22:31:24 UTC
Post by ***@poczta.onet.pl
Obrazek dotyczył sprawy zatrudniania przez tę stację ludzi podejrzanych
o współpracę z WSI, dodam iż współpracę polegającą na nielegalnym wpływie na
Z jednej strony propagujesz uznaniowość prokuratury wobec przestępstw,
z drugiej ignorujesz wyroki sądu, np. dot. Wałęsy czy bezczelnie
nadinterpretowujesz potencjalne plotki. Pozostawiając sobie
ocenę - gdzie jest ważna prokuratura i sąd, a gdzie twoje oszczerstwa.

Na razie bowiem nie wiadomo, czy to prawda (Subotic z TVN).
Pierwsze co mi przyszło do głowy, to że ci idioci ujawnili prawdziwego
agenta albo konsultanta - na Bałkanach, ale nie tego.
I obym się mylił.

Jesteś obrzydliwym manipulatorem ze stylem nowomowy politruka.
W zalewie oszczerstw, półprawd i kłamstw prowadzisz pranie łbów
niewyrobionych politycznie ludzi.

Uprzedzam, że ja już pozdrowiłem płemieła z zawaloną samooceną,
wystraszonego Tuska i Waldka z balastem sprzedanego majątku PSL
i zerowych sondaży. Także LSD z zapleczem Oleksego ubranego
w pożyczonego Meśka i przekręcony rząd Millera łupiący Kluski.
Te podteksty do mnie mają chybiony target.

Po zawaleniu się tamtych nadziei z hukiem wali się następna.

Pozdrów Rulewskiego i piekarzy.

A potem, już szczerze:
Pozdrów Buraka, waszego przyjaciela przestraszonego podatkiem od buraczanych
weksli.
Pozdrowienia także dla jego znajomego, Łukaszenki.
o***@poczta.onet.pl
2006-10-15 00:22:23 UTC
Post by skippy
Post by ***@poczta.onet.pl
[...]
Napisałem tylko iż Wałęsa podpisał papiery SB w 1971 do czego sam się
przyznał
w telewizyjnym wywiadzie a jego podpis jest w archiwach SB co nie jest
równoznaczne
z byciem czynnym agentem i ja NIGDZIE tego nie napisałem, nie zarzucaj mi
zatem
negowanie wyroku sądu w tej sprawie bo naciągasz i po raz kolejny kłamiesz,
podawałem wielokrotnie fakty dotyczące śledztw i wyroków przeciwko politykom
PO i SLD, a dzisiaj mieliśmy
kolejną odsłonę spektaklu z udziałem byłych polityków PO ;

http://wiadomosci.onet.pl/1418278,11,item.html

Myślę że już zdajesz sobie sprawę iż postawiłeś na niewłaściwego konia i
podobnie jak na giełdzie winą za nietrafiony wybór chcesz obarczyć
wszystkich tylko nie siebie, stąd twoja bezrozumna wściekłość i rzucanie się
na prawo i lewo - ale niech to do ciebie wreszcie dotrze, to politycy PO
mają prokuratorskie śledztwa i postępowania sądowe a nie politycy PiS a sama
PO to nie partia idealistów i "ludzi uczciwych" na jaką się kreuje, tylko
wyrachowanych i bezwzględnych ludzi którzy nie cofną się przed niczym aby
tylko uzyskać władzę i pieniądze.
Post by skippy
Na razie bowiem nie wiadomo, czy to prawda (Subotic z TVN).
Dlatego napisałem "podejrzanych o współpracę z WSI" co jest przypuszczeniem
a nie
stwierdzeniem, czytaj uważnie tekst który masz przed oczyma - jak narazie
bowiem
to ty posługujesz się oszczerstwem kłamiąc iż "PiS nie miał żadnego wpływu
na gospodarkę",
bo tak kłamliwie napisałeś.
Post by skippy
Pierwsze co mi przyszło do głowy, to że ci idioci ujawnili prawdziwego
agenta albo konsultanta - na Bałkanach, ale nie tego.
I obym się mylił.
Dlaczego zaraz "idioci" - i kto tu posługuje się oszczerstwem, wypominasz
innym
a sam tego używasz, to godne pożałowania i żałosne - widać od razu iż
stosujesz
typową "moralność kalego" w myśl której twoich idoli nie wolno krytykować
ale
wolno tych co o nich krytycznie piszą.
Post by skippy
Jesteś obrzydliwym manipulatorem ze stylem nowomowy politruka.
W zalewie oszczerstw, półprawd i kłamstw prowadzisz pranie łbów
niewyrobionych politycznie ludzi.
Powiedziałem ci wielokrotnie że to ty kłamiesz bo skłamałeś pisząc iż "PiS
nie miał
żadnego wpływu na gospodarkę" i mimo moich wielokrotnych próś nie potrafiłeś
tego w żaden sposób uargumentować oraz kłamałeś manipulując tzw.społecznym
dowodem słuszności gdyż kilkukrotnie sugerowałeś opinię i nastawienie
większośći używając określeń typu "w naszym kraju" czy tym podobnych - masz
elementarne problemy ze zrozumieniem tego co wokół ciebie się dzieje,
dlatego kłamiesz i manipulujesz aby kurczowo trzymać się swoich racji, które
w rzeczywistości są nie do obronienia co wyczerpująco już udowodniłeś swoimi
wypowiedziami. Reszty kłamstw i manipulacji w twoim wykonaniu nie wspominam
aby cię nie pogrążać do reszty, ale śmiech mnie bierze że kiedy tłumaczyłem
ci że wbrew kasandrycznym przepowiedniom polityków PO gospodarka pod rządami
PiS się nie zawaliła a "indeksy są na szczytach" ty zacząłeś się wykłócać o
to iż nie są to szczyty ROTFL;-)) A może teraz to też nie są szczyty ? I tak
wygląda "dyskusja" z tobą, nie masz argumentów to czepiasz się słówek a i
tak na niewiele się to zdaje.
Post by skippy
[...]
Sam się prosisz o takie podteksty pisząc prowokacyjnie o pozdrawianiu jakiś
tam
"buraków", miej więc pretensje do swojej niewyparzonej gęby bo ja tylko
odpłacam ci pięknym za nadobne pisząc o "płemierze z Kłakowa" - zbierasz
owoce własnego kłamstwa i tyle.
Post by skippy
Po zawaleniu się tamtych nadziei z hukiem wali się następna.
W twoim "teatrzyku wyobraźni" najwyraźniej wszystko się wali bo Tusk nie
jest prezydentem a Rokita premierem, współczuję ci ale jeszcze raz obejrzyj
sobie filmik to może otrzeźwiejesz (swoją drogą nie sądziłem że zwykły film
może tak kogoś rozzłościć, brak zdolności do samokrytyki się kłania) ;

Post by skippy
Pozdrów Rulewskiego i piekarzy.
Pozdrów Rokitę który do robotników Ursusa powiedział , cytuję ; "ja was
oleję ciepłym moczem" i
ziejącego pogardą i nienawiścią do "moherów" Donalda Tuska.
Post by skippy
Pozdrów Buraka, waszego przyjaciela przestraszonego podatkiem od
buraczanych weksli.
Pozdrowienia także dla jego znajomego, Łukaszenki.
Pozdrów niedoszłego prezydenta Tuska, "płemieła z Kłakowa", przekręciarzy z
KLD na czele ze Schetyną i Lewandowskim, złodziei z Układu Warszawskiego i
Afery Mostowej i mafię pruszkowską z którą polityk PO Pawełek Piskorski pił
brudzia - nurzaj się dalej w tym szambie do którego wpadłeś i nie masz
żadnego pomysłu jak się z niego wygrzebać, powodzenia.

skippy
2006-10-14 20:48:30 UTC
U?ytkownik "Waldeusz" <***@nie.cpam> napisa? w wiadomo?ci news:egr76j$3h9$***@news.onet.pl...
Post by Waldeusz
[...]
Nie wiem Waldeusz gdzie mieszkasz.
Choć czas przeszły "wydawał się" może wskazywać na Warszawę.

Kazio jest naturalny i wiarygodny.
Po czterech latach, przez które pis nie zbudował mostu w Warszawie,
ostatnio Kazio zapowiedział trzy mosty.
I ta wiarygodność wg mnie bardzo wzrasta; nie sądzę, że to gra pod wybory.
Warszawiacy do urn - Kazio zbuduje trzy mosty, a nie jakiś jeden.

Gdyby na Kazia głosowały Łomianki, linia Tarchomin <> Legionowo, linia >
Marki; łącznie,
sukces jak w banku.

:)))))))))))))))))))))))))))))))
Axim
2006-10-12 13:30:14 UTC
Ale tej bezczelnej konskiej mordy Giertycha, ktory mowi, ze to wszystko w
interesie Polski i polakow to juz nie moge ogladac....Jak mozna tak prostacko
jak to bydlo mowic, ze tak jest lepiej dla Polski....Co za chamskie klamstwa !!!
Dlaczego te bydlaki nie powiedza, ze tak sie boja stracic stolki, ze maja w
dupie Polske i polakow i to, ze 70% chce wyborow !!!!
Nie interesuje sie polityka ale jak patrze na te szydercze ryje to gdybym tylko
mogl to.....
kendy
2006-10-12 14:13:56 UTC
shorta im...:)
Ted
2006-10-12 15:21:27 UTC
Oj duza , bardzo duza by byla Redukcja Sprzedazy :):):):):)
robson
2006-10-12 15:30:11 UTC
Post by Axim
[...]
Myślę dokładnie tak samo. Polityka mnie nie interesuje, ale jak
słyszę kłamstwa "walone" prosto w oczy, że białe to czarne i
odwrotnie... Przecież to motto PIS: 100 razy powtórzone kłamstwo
staje sie prawdą. I widać, że są cholernie konsekwentni w tym co
robią :(

Robert
Dieter
2006-10-13 08:06:10 UTC
Nie zebym bronil Giertycha ale popatrz na Tuska. Ten to dopiero jest chory na
wladze. Jak dla mnie jest oblakany.
Skiba
2006-10-13 08:21:30 UTC
Post by Dieter
Nie zebym bronil Giertycha ale popatrz na Tuska. Ten to dopiero jest chory na
wladze. Jak dla mnie jest oblakany.
Nie żebym bronił Tuska, ale popatrz w lustro.
Ty to dopiero jestes chory na głowe.
Jak dla mnie jesteś żałosny z tępym uporem broniąc oszołomstwa.
Dieter
2006-10-13 08:28:24 UTC
Widzisz, nawet jestes do niego podobny w swoim zachowaniu. Identyczny oszolom,
ktory jedyne co potrafi to obrazac i krytykowac.

D.
Andrzej
2006-10-13 08:33:42 UTC
Aaa, wreszcie zrozumialem, mowisz o Kaczynskim ;)
Dieter
2006-10-13 08:37:46 UTC
Nie, o Tusku mowie. Gosc jak wchodzi na wizje to z gory wiem co bedzie mowil.
Jakby nie patrzec to jest to specjalista od rozwalania rzadow. Warto obejrzec
film "nocna zmiana" i zobaczyc dokladnie takie same jego dzialania wobec rzadu
Olszewskiego. Facet siedzi w polityce na gorze od ponad 15 lat i jakie sa jego
efekty?

D.
Skiba
2006-10-13 09:21:36 UTC
Post by Dieter
[...]
Lubisz filmy?
A film ze swoja mamuśką w roli głównej widziałeś?

Teraz wiem, przez kogo zostałeś wychowany w tradycyjnej,
patriotycznej rodzinie. Trudno, musisz kwakac jak całe wasze stado:)))
Dieter
2006-10-13 09:32:12 UTC
Nie masz argumentow i dalej obrazasz.

D.
Skiba
2006-10-13 10:01:00 UTC
Post by Dieter
Nie masz argumentow i dalej obrazasz.
Jeśli Twoim argumentem jest "Nocna zmiana" bullteriera,
który z materiału dokumentalnego powycinał co chciał,
aby pasowało do jego założeń, to wiedz, że to obraża
ludzką inteligencję. No, ale wasz guru nazywa to "łżą elitą".
Pamietam co wypisywałeś na temat bilboardów, że to Tusk oszust etc.
Tacy jesteście, kłamczuchy...
Dieter
2006-10-13 10:29:27 UTC
Kiepska masz pamiec bo nic nigdy nie pisalem o billboardach ale chetnie
poczytam swoje posty nt temat jesli je odszukasz. Jezeli chce sie cos osmieszyc
to uzywa sie okreslen "teoria spisku", "wredna manipulacja" i tej metody
uzywasz w stosunku do "Nocnej Zmiany". Podobnie czyni rzad USA w stosunku do
filmow ujawniajacych prawde o WTC.

D.
Skiba
2006-10-13 11:40:27 UTC
Post by Dieter
[...]
Wiesz co Dieter, zostań Ty moze lepiej przy tych swoich koniach, Jaguarach i
gwiazdach.
Jesteś niby inteligentny ale tak naprawde to jestes smutnym, zakompleksionym
człowieczkiem ( jak wiekszośc tego towarzystwa), którego pisuary zrobiły w
konia i to jest jedyny koń w Twojej stajni:)
Dieter
2006-10-13 14:38:49 UTC
Chcialbym rowniez móc powiedziec o Tobie, ze jestes inteligentny.

D.
Ted
2006-10-13 08:35:35 UTC
Post by Dieter
Nie zebym bronil Giertycha ale popatrz na Tuska. Ten to dopiero jest chory na
wladze. Jak dla mnie jest oblakany.
Masz racje - a Kaczynscy i Lepper chodza i prosza - KTO OD NAS WEZMIE
WLADZE - no kto ??

:)::):):):)
Dieter
2006-10-13 08:42:42 UTC
Serio jestes tak naiwny i myslisz, ze jak rzadzic bedzie PO + SLD to Polska
bedzie potega, a ludzie beda zarabiac 100.000 na leb? Nazwiska w tych partiach
sa ciagle w polityce od wielu lat i watpie aby nagle teraz dostali olsnienia.
Dla przypomnienia dodam, ze becikowe za 600 mln zlotych to sprawa
niepopulistycznego PO ale kto by o tym pamietal.

D.
Ted
2006-10-13 09:21:59 UTC
Post by Dieter
[...]
A czy ja to powiedzialem ? Czyod razu ktos kto krytykuje PiS jest za PO
czy wrecz jest komunista? Nie kazda relacja porzadku jest liniowa, nie
zawsze jak sie jest przeciw jednej partii to znaczy ze sie popiera inna.

Ale wnerwia mnie takie jednostronne naswietlanie sytuacji - PiS to sami
ideowcy, Lepper zbawca narodu a Renatka to pewnie pierwsza dziewica RP
:) Za to PO to zlodzieje, SLD to mordercy i klamcy ......????

A w ogole wstretna ta opozycja - nie chce pomagac rzadzacym - co za
zgroza . Tylko ze zapomnieli co oznacza slowo OPOZYCJA, byc w opozycji
do kogos - to znaczy miec inne zdanie, przeciwstawiac sie im.

Ted
otis@poczta.onet.pl
2006-10-13 18:04:41 UTC
Post by Ted
Post by Dieter
[...]
Niestety większość statystycznie rzecz ujmując tak (według danych
sondażowych następuje transfer elektoratu SLD w stronę PO), reszta
zwolenników PO to dający sobą manipulować naiwniacy, ludzie o małym
wykształceniu lub bardzo,bardzo młodzi którzy nie rozumieją iż PO broni
przede wszystkim tzw."porządku okrągłostołowego" i działa wbrew interesowi
społecznemu (np.broniąc korporacji adwokackich które zamykają ludziom młodym
drogę do wykonywania zawodu i zawyżają koszty usług prawniczych) -
oni "kupują" PO jak produkt w supermarkecie - ma atrakcyjne opakowanie,
błyszczy się i "jest fajny", niestety wybory polityczne to nie zakupy w
sklepie i rozczarowanie które przychodzi po latach bywa zazwyczaj bolesne,
czasami rozczarowanie takie przychodzi jednak wcześniej co zdarzyło się
dzisiaj (PO każe płacić kary za nieobecność na demonstracji w Warszawie)

http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?
kat=1342&wid=8549905&rfbawp=1160761653.421

W tym wypadku karą jest jedynie koszt finansowy, karą za złe wybory są
koszta moralne w postaci ogromnego rozczarowania po latach niewolniczego
tkwienia w okowach własnej politycznej naiwności.
Post by Ted
[...]
Nikt nie idealizuje w ten sposób (generalizując i uogólniając), ani tym
bardziej nie robi z miernot intelektualnych wzoru cnót do naśladowania -
faktem jest jednak iż to PiS zlikwidował WSI, wziął się na serio za korupcję
(powołanie CBA) i przestępstwa gospodarcze (mafia paliwowa, ZUS,
min.finansów, tzw.układ warszawski i afera mostowa, afera z LFO, itd itd)
powołał także KNF bo L.Balcerowicz raczej nie był zainteresowany skutecznym
nadzorem na rynku finansowym - także z tego punktu widzenia są to idealiści,
polityczni jak i gospodarczy, nikt nie jest w stanie zanegować tych dokonań -
co najwyżej można powątpiewać w moralny idealizm co poniektórych posłów PiS
(Mojzesowicz i Lipiński) ale to akurat na tle innych dokonań nie jest
znaczące i w żadnym razie nie świadczy o braku idealizmu PiS jako partii
politycznej - zatem imho insynuujesz coś czego nie da się zaobserwować czyli
totalnego braku samokrytycyzmu tej partii.
Post by Ted
:) Za to PO to zlodzieje,
Wiele niestety na to wskazuje, to nie politycy PiS stworzyli tzw.Układ
Warszawski i tzw.Aferę Mostową okradając Warszawę na 500 mln złotych tylko
politycy PO, to nie politycy PiS byli zamieszani w złodziejskie prywatyzacje
III RP tylko politycy PO , to wreszczie nie politycy PiS inwigilowali
opozycję tylko politycy PO - mógłbym wymieniać jeszcze długo ale oszczędzę
tę nieszczęsną partię, pojawiają się niestety zarzuty prokuratorskie w
stosunku do polityków PO a więc nie jest to koloejna "teoria spiskowa" jak
zdaje się sugerujesz, tylko fakty (sama prokuratura warszawska w sprawie
tzw.Układu Warszawskiego prowadzi kilkadziesiąt śledztw, dzisiaj mamy
kolejne przeciwko politykowi PO ;

http://wiadomosci.wp.pl/kat,9251,wid,8550115,wiadomosc.html

Dla mnie pytanie "czy PO to partia złodziei" jest retoryczne, nie wspominam
o wyczynach chłopców-Schetynowców we Wrocławiu, ale poczytaj sobie - dobrego
nigdy za wiele ;-) ;

http://media.wp.pl/kat,38200,wid,8097984,wiadomosc.html?P%5Bpage%
5D=6&ticaid=127eb
Post by Ted
SLD to mordercy i klamcy ......????
To że kłamcy to imho oczywiste, potwierdza to historia III RP i chociażby
tzw."pożyczki moskiewskiej" czyli kasy od KGB wożonej w walizach za którą tę
partię założono, w kwestii pierwszej to powiem tylko tyle że tzw."morderca
zza biurka" niczym nie różni się od tego pospolitego - nie generalizuję
oczywiście ale sam fakt iż takie przypadki były kompromituje tę partię -
zobacz sobie chociażby kto stał za zleceniem zabójstwa gen.policji Marka
Papały.
Post by Ted
A w ogole wstretna ta opozycja - nie chce pomagac rzadzacym - co za
zgroza . Tylko ze zapomnieli co oznacza slowo OPOZYCJA, byc w opozycji
do kogos - to znaczy miec inne zdanie, przeciwstawiac sie im.
Widzisz problem w tym że nasza "opozycja" nie wie co to znaczy "mieć inne
zdanie" - PO przed wyborami parlamentarnymi nie miała przktycznie żadnego
programu, dopiero nagabywani przez dziennikarzy w tej sprawie taki program w
naprędce sklecili - program ten był niemalże dokładną kopią programu
społeczno-gospodarczego PiS, teraz jest podobnie bo opozycja nie ma własnego
zdania gdyż unika jak ognia merytorycznej dyskusji i argumentacji, zamiast
tego tworzy medialnie atrakcyjnie hasełka typu "psucie państwa", "korupcja
polityczna", "obniżanie stsndardów demokracji" (które w istocie nic nie
znaczą i służą jedynie walce politycznej a nie konstruktywnemu dialogowi) -
ilość takich hasełek zależy tylko i wyłącznie od inwencji i wyobraźni
propagandzistów PO i speców od marketingu politycznego. Kolejną odsłonę PO-
wskich hasełek medialnych było "propozycje podatkowe PO" sprzed dwóch dni w
których to PO zgłosiła dodatkowe punkty do ustawy podatkowej wg.rządowego
projektu, niestety wszystkie te punkty zostały już w ustawie przez rząd
uwzględnione, albo więc politycy PO nie potrafią czytać (co jest mało
prawdopodobne) albo po prostu zależało im na stworzeniu kolejnego medialnego
show i ugrania punktów u elektoratu, latali po całym sejmie z tą listą i
wciskali się przed każdą kamerę, a WSI24(TVN) waliło o tym w propagandowy
bęben przez cały dzień - i tak wygląda "posiadanie własnego zdania" w
wykonaniu opozycji, to jest po prostu polityczne oszustwo i negowanie
wszystkiego co wymyśli rząd dla samego negowania (patrzcie, my opozycja nie
zgadzamy się, a zatem jesteśmy przeciwko i kontestujemy, walczymy...) tak
niestety w polityce walczy się nieuczciwie o punkty, to elementarz
marketingu politycznego - zawsze na "byciu przeciw" obojętnie przeciwko
czemu i dlaczego ugrywa się więcej punktów u wyborców.
wiesniadze
2006-10-13 19:07:38 UTC
Post by ***@poczta.onet.pl
[...]
bardzo trafne teksty i już bym zaczął cię lubić gdyby nie to że
nadmiernie (jedynie ?) produkujesz posty NTG
pozdro wiesniadze
Artur S.
2006-10-14 08:37:40 UTC
Otis, chętnie bym z Tobą bym podyskutował, ale muszę też znaleźć czas na
systemy.
Ty nie bronisz PiS, tylko atakujesz PO. A ja co do PO mam takie samo
zdanie co do PiS i z boku te dyskusje wyglądają jak:
(cytat niedokładny)
"siedzenie w szambie, obrzucanie się gównem i kłócenie się, w którym
rogu bardziej śmierdzi... a szambo jest okrągłe"

Za rok będę widział, czy PiS likwiduje korupcję.
Jeśli tak, to w kasie państwa zostanie duża kasa i obniżą podatki.
Rozumiem, że rok rządów to za mało, ale w następnym budżecie oczekuję
obniżenia podatków.
No chyba, że to kit, że likwidują i tylko zmieniają 'biorących', albo
poziom korupcji w Polsce jest tak mały, że nie ma wpływu na budżet (w to
ciężko mi uwierzyć)
Za rok mogę wrócić do dysputy (tylko nie chcę wtedy słyszeć, że
praworządny JK został okradziony przez wstrętnego AL, bo na taki kit nie
polecę)

Pozdrawiam
Artur S.
otis@poczta.onet.pl
2006-10-13 16:43:46 UTC
Post by Axim
Ale tej bezczelnej konskiej mordy Giertycha,
Polityka to nie konkurs piękności, chcesz aby był to sobie wybierz
Miss World na prezydenta :-) - będzie ładnie i ..głupio, zresztą jak
porównuję sobie do Giertycha naszego apollina Rokity ;-) i Clooneya polskiej
polityki D.Tuska to w tym zestawieniu Giertych zdecydowanie wygrywa.

ktory mowi, ze to wszystko w
Post by Axim
interesie Polski i polakow to juz nie moge ogladac....Jak mozna tak prostacko
jak to bydlo mowic, ze tak jest lepiej dla Polski....Co za chamskie
klamstwa !!

To nie są kłamstwa tylko prawda, a Giertych budzi taką nienawiść gdyż obciął
dotacje organizacjom marksistowskim (a wszak marksizm i komunizm i ich
szerzenie są zakazane w naszej konstytucji)oraz homoseksualnym (wszak to za
nasze pieniądze miały być pogadanki o homoseksualiźmie dla młodzieży w
szkołach) i dogrzebał się do gigantycznej afery w MEN zmontowanej jeszcze
przez poprzedniego ministra z SLD - po prostu nie daje kraść i dla tego jest
atakowany. Głupie oskarżenia o antysemityzm wogóle pozbawione są
jakichkolwiek podstaw a zarzucanie homofobii to już kompletne
nieporozumienie,tolerancja dla homoseksualizmu nie oznacza jeszcze że
homoseksualiści mają prawo decydować o nauczaniu naszych dzieci "jak kochać
inaczej" ;-)
Post by Axim
!
Dlaczego te bydlaki nie powiedza, ze tak sie boja stracic stolki, ze maja w
dupie Polske i polakow i to, ze 70% chce wyborow !!!!
Tiaaa, a według sondaży to PO miało wygrać wybory parlamentarne a Tusk
zostać prezydentem, zatem te 70 % jest mało wiarygodne - o ile to wogóle
prawda bo według ostatnich sondaży GFk Polonia (sprzed tygodnia) wyborów
chce jedynie 59 %, te 59 % dotyczy jednak jedynie 40 % głosujących w polskim
społeczeństwie (frekwencja) więc takie sondaże z uwagi na
niereprezentatywność i ststystyczną niedoskonałość są dość wątpliwie, jak
będzie okaże się przy wyborach samorządowych, PiS LPR i Samoobrona
rzeczywiście mogą stracić, ale imho nie aż tyle aby popadać w panikę - mimo
wszystko tego rządu nie obciążają żadne afery korupcyjne czy gospodarcze i
myślę że świadomi wyborcy to widzą.
Post by Axim
Nie interesuje sie polityka ale jak patrze na te szydercze ryje to gdybym tylko
mogl to.....
Wszystkich hurtem czy tylko Giertycha ? ;-) O wiele bardziej szydercze miny
mają politycy PO, jeżeli stworzyć by jakiś ranking szyderczości to na 1
miejscu ex equo stoją SLD i PO, później Samoobrona, PSL, LPR i PiS -
obiektywna ocena, wystarczy się popatrzeć na mimikę, język ciała i na
sztuczki autoprezentacyjne.
and
2006-10-12 15:09:35 UTC
Post by Waldeusz
Nowy odcinek Matrixa ...
Lepper Reaktywacja ??
Zacytuje Lisa ... Co z ta POLSKA ?
No nic wracam na parkiet ....
Pozdrawiam
Czemu tu się dziwić?? Każdy wariant jest dla Polski lepszy niż rządy
czerwono-różowej mafii z PO i SLD.
Ted
2006-10-12 16:22:39 UTC
Post by and
Post by Waldeusz
[...]
Czyli co - wolno klamac, oszukiwac, korumpowac ludzi dla dobra pewnych
idei?

Cel uswieca srodki ?
Na prawde ??

HA HA HA HAHA - kompletna paranoja
and
2006-10-12 16:49:25 UTC
Post by Ted
Post by and
Czemu tu się dziwić?? Każdy wariant jest dla Polski lepszy niż rządy
czerwono-różowej mafii z PO i SLD.
Czyli co - wolno klamac, oszukiwac, korumpowac ludzi dla dobra pewnych
idei?
Tak jak wolno strzelać do bandyty-złodzieja. W obronie przed mafią każda
metoda jest dobra.
Ted
2006-10-12 16:57:58 UTC
Post by and
Post by Ted
Post by and
[...]
Tak? Wolno strzelac ? Ciekawe tylko czy wolno strzelac TYLKO
zwolenikkowm PiSu czy wszystkim ?
Uwazaj - bo do innej Mafii ktos inny zacznie strzelac (oby jednak NIE)
Axim
A w tym ukladzie kto jest bandyta-zlodziejem, a kto mafia?
Waldeusz
2006-10-12 20:31:51 UTC
Post by Axim
A w tym ukladzie kto jest bandyta-zlodziejem, a kto mafia?
Jedno jest pewne - nie widze polityka
na ktorego zaglosowalbym z przekonaniem
i raczej nie ma szans na jakiegos "meza stanu"
bo gdyby nawet sie taki znalazl, to bez powiazan i ukladow
sie nie przebije, w to chyba nik nie watpi

Jedyne co pozostaje na dzis, to wybor mniejszego ZLA :(
tylko jak tu wybierac skoro wszystkie jablka zgnite ?

Pozdrawiam
Ted
2006-10-12 21:01:45 UTC
Post by Waldeusz
Post by Axim
[...]
Zawsze mozna stawiac na najbardziej efektywnego polityka - czyli .....
Andrzejka (CO JA GODOM CO JA GODOM !!)

Echhhhhhh, po prosty - szkoda slow ...............

Ted
o***@poczta.onet.pl
2006-10-13 18:56:18 UTC
Post by Axim
Post by and
Post by and
[...]
Jest takie powiedzonko ; Mówimy partia, myślimy Lenin ;-) - zatem mówimy PO,
myślimy....

Zresztą poczytaj sobie o przygodach chłopców z KLD(protoplaści PO) którzy
dzięki poparciu Schetyny dostali się do sejmu,(mała wskazówka - mówiąc
"mafia" nie mam na myśli paru debili z bejsbolami jadących swoim biemdablju)

http://media.wp.pl/kat,38200,wid,8097984,wiadomosc.html?P%5Bpage%5D=3

"Początek lat 90. to dla Zenona Michalaka czas tryumfu. Dzięki Schetynie
dostaje pierwsze miejsce na liście KLD i wchodzi do sejmu. Sprowadza do
Wrocławia amerykańską gwiazdę - koszykarza Keitha Williamsa. Śląsk
trzykrotnie zdobywa mistrzostwo Polski. Michalak jest w setce najbogatszych
Polaków. W 1993 roku jest wymieniany wśród kandydatów na szefa Polskiego
Związku Koszykówki. Inwestuje w media. Jest na ustach wrocławiaków.

Kariera Michalaka jest tyleż błyskotliwa, co krótka. KLD nie wchodzi do
sejmu, PCS plajtuje. Depcze mu po piętach prokuratura. 6 grudnia 2000.
Czerwone volvo V 40 pędzi po bocznych drogach z prędkością 240 kilometrów na
godzinę. Samochód Michalaka ścigają UOP i policja. W znacznie wolniejszych
volkswagenach i daweoo. Michalak jest podejrzewany o wyłudzenie z sześciu
oddziałów kilku polskich banków co najmniej 45 milionów złotych. Około 12.30
patrol ruchu drogowego zatrzymuje biznesmena w Bielanach Wrocławskich. Kilka
godzin później okazuje się, że to pomyłka - aresztowany został jego brat.
Prokuratura wystawia list gończy. Schwytać biznesmena udaje się dopiero w
lipcu 2001. W lokalnej prasie Schetyna bagatelizuje swoje związki z
aresztowanym: - W 1994 roku wyrzuciliśmy go z KLD, bo nie płacił składek."

Korzenie PO zatem sięgają jeszcze KLD (należał do niej JM Rokita) i związków
z mafią gospodarczą, mam uwierzyć że wtedy kombinowali ale przyszło nagle
moralne katharsis i stali się innymi ludźmi ? - jak to było w tej reklamie
gdzie dwóch złodziei wynosi delikwentowi telewizor z domu i dostaje nagle
wyrzutów sumienia , zdaje się że tak ; CUDA SIĘ ZDARZAJĄ, ALE NIE WARTO NA
NIE LICZYĆ ;-)
spock
2006-10-13 19:42:29 UTC
A wklej coś o porozumieniu centrum zwanym piczką i aferze telegraf. Może też
coś o robieniu rozrób w Warszawie i paleniu kukły Walęsy.
*ZBIG*
2006-10-12 20:17:37 UTC
Post by and
Czemu tu się dziwić?? Każdy wariant jest dla Polski lepszy niż rządy
czerwono-różowej mafii z PO i SLD.
A ja bym niemiał nic przeciwko koalicji PO-SLD,
byle tylko odsunąć PiS od władzy.
Tylko że jak widzę co się dzieje na giełdzie, to już nie wiem kto ma rację.
Chyba że to Ksiądz dyrektor znów zaczął grać na giełdzie. ;)
Ted
2006-10-12 21:04:49 UTC
Post by *ZBIG*
Post by and
[...]
pamietaj - rynek ma zawsze racje - wiec wniosek jaki sie nasuwa to ten
ze beda sie jescze miesiacami ukladali, zrywali koalicje, zakladali
nowe itp, itd - wiec nie beda mieli ani czasu ani ochoty na mieszanie w
gospodarce - wiec z punktu widzenia inwestorow - mozna sie - na razie -
nie przejmowac nimi. Niech sie bawia w swojej piaskownicy i spokoj.

Gorzej bedzie jesli - tak jak dzisiaj mowil "premier" Giertych -
wszystko szybko pojdzie i kazdy sie zajmie swoimi sprawami - czyli On np
edykacja - wtedy zapali sie czerwone , ostrzegawcze swiatelko i trzeba
bedzie bardzo uwazac - na razie - niech sie bawia w swojej piaskownicy

Ted
Palm
2006-10-13 07:31:40 UTC
Post by Ted
[...]
Tylko ja się obwiam, że przy wysokim poki co rozwoju gospodarczym
reforma finansow publicznych byłaby najmniej bolesna - a odwlekanie
jej grozi nam drugimi Węgrami :|
--
= = = = = = =
P a l m @
= = = = = = =
Dieter
2006-10-13 08:07:44 UTC
Ta, swietna koalicja z SLD.
*ZBIG*
2006-10-13 10:25:42 UTC
Post by Dieter
Ta, swietna koalicja z SLD.
SLD tym się różniło od PiS`u że robił przekręty po kryjomu, a PiS jawnie
depcze podstawowe wartości i nie dość że się tego nie wstydzi to nawet jest
z siebie dumne i dziwi dlaczego się go czepiają.
Jak dla mnie to jest niebezpieczne i tylko nie wiem dlaczego giełda idzie w
górę?
Może faktycznie lepiej żeby PiS dalej się kompromitował niż żeby doszło do
wyborów w których w analogicznej sytuacji, bez większości, a nawet gorszej
bo bez prezydenta znajdzie się PO.
Dieter
2006-10-13 10:33:07 UTC
No to faktycznie argument za SLD. Niech kradna i sie z tym nie kryja. Toś
pocisnął teraz ostro.

D.
Andrzej
2006-10-13 13:45:28 UTC
Post by Dieter
No to faktycznie argument za SLD. Niech kradna i sie z tym nie kryja. Toś
pocisnął teraz ostro.
Gdzie Ty wyczytales, ze to byl argument za SLD? To ze PiS jest
jeszcze gorszy niz SLD nie wynika, ze SLD jest ok.
Dieter
2006-10-13 14:40:05 UTC
Glosuj na SLD i po sprawie.

D.
Andrzej
2006-10-13 15:34:12 UTC
Post by Dieter
Glosuj na SLD i po sprawie.
Nie zamierzam glosowac na SLD.
Tak naprawde nie ma teraz na kogo glosowac.
(chyba Korwin mi zaczyna coraz bardziej pasowac:)
Ale to co robi PiS i to jeszcze pod szyldem uczciwosci,
moralnosci i walki z ukladem, to przechodzi ludzkie
pojecie.
spock
Korwin się spisdusiował, Na deminstracji pisu były flagi LPR.
skippy
2006-10-13 20:38:15 UTC
Post by spock
Post by Andrzej
Post by Dieter
[...]
UPR.

Wygląda, że on też jest skrajną lewicą.

*ZBIG*
2006-10-14 06:48:15 UTC
Toś pocisnął teraz ostro.
Jestem realistą. Dla mnie szczyt marzeń to politycy którzy przynajmniej
udają uczciwych, a rozwinięcie skrótu PiS w kontekście tego co mówią i
robią, brzmi w moich uszach jak kpina.
SLD przynajmniej wsadziło Rywina do więzienia, a Kaczyński został
uniewinniony za nazwanie Wachowskiego przestępcą, po tym jak został
prezydentem i nie zamierza przepraszać, ani za kłamstwa które wygaduje, ani
za manipulowanie wymiarem sprawiedliwości.
I idzie dalej, atakuje niezależność NBP, trybunału konstytucyjnego, a nawet
niezależność mediów.
Po co Kaczyńskiemu nowe UB, które właśnie tworzy?
o***@poczta.onet.pl
2006-10-14 09:57:33 UTC
Post by *ZBIG*
Toś pocisnął teraz ostro.
Jestem realistą. Dla mnie szczyt marzeń to politycy którzy przynajmniej
udają uczciwych, a rozwinięcie skrótu PiS w kontekście tego co mówią i
robią, brzmi w moich uszach jak kpina.
Nie ma żadnych afer gospodarczych i korupcyjnych z udziałem polityków PiS,
są za to śledztwa i prokuratorskie zarzuty w stosunku do polityków PO i SLD
o malwersacje gospodarcze i związki z mafią - rzeczywistość zatem wygląda
zupełnie
inaczej niż w twoim "teatrzyku wyobraźni".
Post by *ZBIG*
SLD przynajmniej wsadziło Rywina do więzienia, a Kaczyński został
uniewinniony za nazwanie Wachowskiego przestępcą, po tym jak został
prezydentem i nie zamierza przepraszać,
ROTFL ;-) Wachowskiego aresztowało ABW w 2005 i ma prokuratorskie zarzuty,
więc
Kaczyński nie kłamał, a przepraszać nikogo za mówienie prawdy normalny
człowiek nie
musi, zwłaszcza gdy narusza się jego elementarne prawa do obrony - a tak
było w przypadku
Kaczyńskiego, co stwierdził jednoznacznie sąd innej instancji po ponownym
przeanalizowaniu
sprawy - zarzuty stawiane Wachowskiemu okazały się prawdą i to jest tutaj
najważniejsze.

Post by *ZBIG*
za manipulowanie wymiarem sprawiedliwości.
Powiedziałem że nie kłamał a szczytem bezczelności jest zarzut o
manipulowanie wymiarem
sprawiedliwości.
Post by *ZBIG*
I idzie dalej, atakuje niezależność NBP,
Nikt nie atakuje niezależności NBP, to wymysł, komisja śledcza chciała
jedynie
wezwać prezesa NBP aby ten wyjaśnił niuanse pewnych decyzji w sektorze
bankowym i finansowym
w latach 90-tych i to wszystko - nie było nigdzie mowy o podważaniu
niezależności NBP, a wezwany na przesłuchanie L.Balcerowicz odmówił
stawienia się na wezwanie stawiając się ponad prawem.
Post by *ZBIG*
trybunału konstytucyjnego,
To samo, nikt nie atakuje niezależności TK, tylko zastanawia się czy aby TK
nie jest stronniczy
w wydawanych orzeczeniach i nie działa wbrew interesowi społecznemu,
przypomnę tylko trzy sprawy - TK nie dopatrzył się w decyzji UOP nr 0015 w
sprawie inwigilacji prawicy niczego niewłaściwego, TK był przeciwko
wprowadzeniu w Polsce ENA (Europejski Nakaz Aresztowania) dzięki któremu
międzynarodowa przestępczość, w tym także ta Polska, byłaby o wiele bardziej
skutecznie tropiona a sprawiedliwość egzekwowana, czy wreszcie TK w
odpowiedzi na pytanie czy wolno wezwać A.Kwaśniewskiego na przesłuchanie
stwierdził "nie wiemy", bo nie ma w konstytucji że wolno go wezwać :-))) -
slowem jakość orzecznictwa TK stoi pod dużym znakiem zapytania i to trzeba
wyjaśnić w imię dobra publicznego.

a nawet
Post by *ZBIG*
niezależność mediów.
Właśnie się okazało jak "niezależne" są to media skoro niektóre z nich
zatrudniały agentów wywiadu wojskowego WSI jako szefów programowych, którzy
wpływali na zlecenie na opinię publiczną i politykę - także ROTFL ;-)) na
taki absurdalny zarzut.
Post by *ZBIG*
Po co Kaczyńskiemu nowe UB, które właśnie tworzy?
To nie jest UB (znowu propagandowa zbitka komuna-kaczyński), nowy wywiad
tworzy się po to aby np. ruscy agenci przeszkoleni przez GRU nie znajdowali
się w polskim wywiadzie wojskowym,
panimajesz ? Jakbyś nie wiedział co to GRU i jakim zagrożeniem było
trzymanie w szeregach WSI jej agentów to poczytaj sobie ;

http://pl.wikipedia.org/wiki/GRU

O innych elementach nie wspominam, jak choćby stworzenie przez agentów WSI
tzw.mafii paliwowej.
robert
tzw.mafii paliwowej.
skippy
2006-10-13 10:38:54 UTC
Post by *ZBIG*
Może faktycznie lepiej żeby PiS dalej się kompromitował niż żeby doszło do
wyborów w których w analogicznej sytuacji, bez większości, a nawet gorszej
bo bez prezydenta znajdzie się PO.
Myślę, że właśnie do tego dąży PO i chęć wyborów teraz jest udawana.
Scenariusz jak z AWS i Millerem.

Kitłasi się, bo robi wszystko, żeby nie współpracować oficjalnie
z LSD lub SO.

Lepp-AIR upokorzył PiS a po nosie dostaje Beger, TVN i PO.
Mimo to jest najbardziej pożądanym koalicjantem.

Może dobry koalicjant to taki, którego można nieźle przestraszyć
urzędem skarbowym, zwiększeniem dociekliwości służb i wprowadzeniem
ustawy blokującej sejm dla przestępców?

Co prawda w ostatniej debacie prezydenckiej Tusk-Kaczyński
'2006 w TVN ten ostatni na pytanie Tuska o taką ustawę jasno
powiedział, że raczej nie, bo sam ma wyrok cywilny.

Przy takich wspólnikach nowe jaja gwarantowane.

P.S. Gdzieś widziałem takie nazwy i nie wiem, o kogo chodzi:
Burak + Frankenstein?
:o)
skippy
2006-10-13 13:10:15 UTC
Errata
Post by skippy
Co prawda w ostatniej debacie prezydenckiej Tusk-Kaczyński
'2006 w TVN ten ostatni na pytanie Tuska o taką ustawę jasno
powiedział, że raczej nie, bo sam ma wyrok cywilny.

'2005

roman ban
2006-10-13 20:01:03 UTC
Mieszkam niestety od 17 lat w BRD i mozecie mi wiezyc czy nie, tutaj juz tez
mnie
nic nie zdziwi -mysle po analizie technicznej EU-- to jest jeden wielki
burdel
wiecej nie powiem -a dlaczego okaze sie w czasie OK 3-6 lat jak konta tych co
ten
PUF wymyslili beda pelne.
pozdrawiam wszystkich tutaj POLITYKIEROW
romban
Andrzej
2006-10-13 13:43:25 UTC
Post by *ZBIG*
SLD tym się różniło od PiS`u że robił przekręty po kryjomu, a PiS jawnie
depcze podstawowe wartości i nie dość że się tego nie wstydzi to nawet jest
z siebie dumne i dziwi dlaczego się go czepiają.
Zgadzam sie w 100% - z ust mi to wyjales.
Post by *ZBIG*
Jak dla mnie to jest niebezpieczne i tylko nie wiem dlaczego giełda idzie w
górę?
Dzieki dobrej sytuacji makro, ktora przklada sie na dosc wysoki wzrost
(ktory moglby byc znacznie wiekszy, jak w krajach sasiednich, gdyby nie
brak dzialan ulatawiajacych dla przedsiebiorcow, brak ograniczania
socjalnych wydatkow obnizania kosztow pracy i fiskalizmu, brak dzialan
w kierunku poprawiania koszmarnego prawa - wszystko to dzieki PiS
i wymarzonym koalicjantom - aha zapomnialem ze 'to wszystko przez PO')
Post by *ZBIG*
Może faktycznie lepiej żeby PiS dalej się kompromitował niż żeby doszło do
wyborów w których w analogicznej sytuacji, bez większości, a nawet gorszej
bo bez prezydenta znajdzie się PO.
Tutaj sie nie zgodze - jak przyjdzie spowolnienie (a mysle ze stanie sie to bardzo
szybko) wtedy bardzo mocno odczujemy obecne dzialania, czy tez brak dzialan
PiS.
otis@poczta.onet.pl
2006-10-13 15:52:09 UTC
Post by Waldeusz
Nowy odcinek Matrixa ...
Lepper Reaktywacja ??
Agent Smith jako żywo przypomina mi Tuska, Neo to oczywiście
J.Kaczyński a Lepper to program-klucznik ;-)) dzięki któremu
układ(matrix) zostanie ostatecznie zlikwidowany uwalniając
wszystkich zniewolonych przez oszukańczy system.
Didżej Rokita jest moim kandydatem na Golluma, no ale to inna bajka wszak -
w każdym razie w tej z kolei bajeczce Tusk to Sauron, władca Mordoru,
krainie gdzie zaległy cienie...;-))
Post by Waldeusz
Zacytuje Lisa ...
Co z ta POLSKA ?
Imho program ten i dziennikarz to kpina i parodia dziennikarstwa, weźmy
chociażby "obiektywną" publiczność która śmieje się tylko z dowcipów
prowadzącego, typowe ukierunkowanie na z góry przyjęte wnioski z
wykorzystaniem tzw. społecznego dowodu słuszności, czyli manipulacja.
Że nie wspomnę o zapraszaniu "pożytecznych idiotów" czyli pseudoautorytetów -
to tacy "strażnicy matrixa" ;-) których zadaniem jest tłumaczenie tym co już
zaczynają rozumieć w jak zafałszowanej rzeczywistości dotychczas żyli, że im
się tylko tak wydaje i że to nieprawda.
Post by Waldeusz
No nic wracam na parkiet ....
TVN(o przepraszam teraz to się nazywa WSI24 ;-) w górę od kilku sesji, a
jednak zwolnienie agenta WSI to pozytywne info ;-)
Ted
2006-10-13 17:01:34 UTC
Zniknal z listy TOJA - pojawil sie OTIS (ciekawe, tez 4 literki)
Jak nie urok to ...... bol glowy
Ale nic to, bedzie nowy rzad, nowe powody do smiechu :)

Ted
Ted
2006-10-13 17:45:42 UTC
A mnie zdziwilo - jak za starych czasow PZPR i roznych sekretarzy
Przystanek we Wloszczowwej, na trasie expresow - bo
Prawy i Sprawiedliwy pan Gosiewski sobie zamowil tam postoj - HA HA HA
HA HA HA